Wednesday, March 2, 2011

[4_MEVSiM] ONCE SEN SONRA SEN...muzikli



AKREP56
 
Once Sen Sonra Sen
 
Bir deli ruzgar eser aksam vakti denizlerden
Alir basini gider uzayan sularda bir tekne
Simdi ben nasilim, simdi ben nerdeyim, simdi ben,
kagittan guller yapiyorum beni bekleme..
al bir bulut gelir ansizin coker gozlerime..
en uzun yalnizliklarin ortasinda..
ta icimde kanayan bir yara gibi sonra sen..
oralarda bir yerde buyur yalnizligim alabildigine..
al mavilerini git ben bu denizi batiracagim hemen..
arinirdim isirdim bana bir sarki soylesen..
 
                                   Umit Yasar OGUZCAN
 
 

AKREP56

 



__._,_.___


Group Owners: TUNA & NiLGuN
Related link: http://groups.yahoo.com/group/BlueDanube




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment