Tuesday, March 1, 2011

[4_MEVSiM] SEN VARYA SEN...muzikli



AKREP56
 
Bazi duygular vardir anlatilamaz,
anlasilir sadece.
Sevenin sevdigini bilmesi kadar…
Sevilen de anlar sevildigini,
Sevgi her zaman belirli kelimelerle soylenmez…
Cogu defa bir bakis yeter de artar bile,
Yeryuzunde hicbir kuvvet,
insanoglunu sevme hakkindan alikoyamaz…
Sevmek cogu zaman var olmaktir,
Sonunda bizi yok olmaya goturse bile…
Ben simdi varim ve
seni sevmek hakkimi kullaniyorum,
Sen bile buna karsi koyamazsin…
Sana gelinceye kadar sonu gelmez bir arayisti  sevgilerim,
Bir zaman baskalarinda aradim seni…
Baska yuzlerde, baska ellerde aradim,
Aldandim, fakat bir gun seni bulmak umidini kaybetmedim…
Nasil olsa gelecektin bir gun,
Ve iste geldin de…
Bana tatmadigim huzunleri tattirmaya,
 
Bilmedigim kederleri ogretmeye geldin…
Acidan yana ne kalmissa yasamadigim,
 
Hepsini bir bir sen yasatacaksin bana…
Bir gun yasamanin gereksizligini de senden ogrenecegim,
Bu selin akisini hic bir sey durduramaz artik…
Ummadigim ve ummadigin bir anda ciktin karsima,
Coskun irmaklar gibi, amansiz seller gibi geldin…
 
Mutlaka yikarak ve
benden bircok seyleri beraberinde surukleyerek
gideceksin…
Iste o zaman yokluklarin en dayanilmazi ile  karsi karsiya kalacagim,
Er gec gideceksin,
 
Beni anlayamadan,
 
Beni sevemeden gideceksin…
Yalniz bir ic kirikligi kalacak senden,
 
Tesellisiz bir huzun kalacak…
Yillardir aradigim sendin,
 
Ama sen gittikten sonra baskasini aramayacagim…
Gelmeyecek bile olsan,
 
Omrumun sonuna kadar arardim seni…
Ama geldin bir kere,
 
Ister bilerek gelmis ol, ister bilmeden...
Geldin ya ! Simdi her sey guzel seninle…
Yurumenin,
Konusmanin,
 
Nefes almanin bir baska anlami var artik…
Sen varsin ya her sey bambaska gozlerimde...
 
                                   Umit Yasar OGUZCAN
 
 
 
AKREP56


__._,_.___


Group Owners: TUNA & NiLGuN
Related link: http://groups.yahoo.com/group/BlueDanube




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment